dearest anis syah.


assalamualaikum wbt
alhamdulillah dah 2 minggu terdampar semula di tanah yang banyak pohon kurma ni, x sangka sempat lagi join open house malaysian kat sini.
next cuti kalau boleh nak balik lambat sikit la. insyaAllah

esok 4 oktober seluruh warga malaysia yang berumur 15 tahun dan bersekolah akan menduduki peperiksaan PMR. bravo. tahniah. akhirnya.

 buat ANIS SYAHIRA dan adik-adik yang lain:  

maka inilah masa yang ditunggu-tunggu.  luahkan dan muntahkanlah segala isi pelajaran yang telah dikaut selama 3 tahun dengan berbaloi. insyaAllah dengan usaha yang diiringi dengan sungguh2 dan tawakal Allah akan balas dengan setimpal. satu perkara lagi yang hamba Allah percaya selagi masih belum mula exam tu selagi itulah pintu usaha terbuka... dan bila dah tamat exam tu pintu usaha pun masih belum tertutup! Kenapa? sebab Allah boleh lakukan apa2 sahaja selagi mana result belum keluar. sebelumnya doa, semasanya ada doa, dan pada akhirnya dia masih berdoa. 

kaka tau anis dah usaha yang anis mampu, jadi buatlah mana yang mampu okay? semoga Allah permudahkan segala urusan, diberkati segala ilmu, dikurniakan ketenangan sewaktu jawab soalan . amiin.
anis ngan ummi

may Allah bless you. AMIR FIRDAUS, ANIS SYAHIRA, AIFA SYAZWANI


 

Comments