getting back on track







assalamualaikum wbt
yes, exactly what you see on the title. getting back on track. cewah... dengan segala hormatnya ana mengumumkan rumah ana telah semakin maju dengan wujudnya internet(yang sebelum ni diejek kuno oleh rumah syan) haha syan, jangan marah.

setelah hampir 3 bulan di mesir, akhirnya ana boleh duduk dengan aman di depan laptop. sebelum tu izinkan ana berAKU....terasa pelik sekejap berANA....
Kalau sebelum ni aku jeles tengok bean selalu update blog dya dengan entry yang unexpected... sekarang aku pun boleh. yes! malaysia boleh... hahaha

semalam aku menziarah blog cik tak-suka-makan-budu aka syahirah namanya hamba Allah itu tertarik dengan artikel dya yang mesir makin sejuk, ke husin dan diurat ammu...hehe , masyaAllah, kecilnya dunia, rupanya sahabat SC aku cik Mardhiah yang lembut orangnya tu rupanya sahabat satu sekolah kepada cik-tak-suka-budu....
subahanallah tu lah buktinya yang internet pun boleh bina ukhwah, jika digunakan dengan betul...hehe kan? kan?kan?

looking forward to see you face to face miss anti budu...hehe excited gla nak jumpa my 1st blog friend. dah tu budak azhar lagi.... sangat salute dengan anda missy....

habis cerita tentang jejak kasih tadi. fokus lak pasal study kat mesir ni. alhamdulillah setakat ni semuanya ok. kami baru habis exam carry mark untuk histology, yang lucunya akibat aku tak study, apa yang aku baca tak pla keluar, yang aku tak ambil kesah plak keluar soalannya... tu lah orang kata ardhul kinanah ni jangan buat main-main. akhirnya aku yang terkena. adess.
ada 4 subjek semuanya. accompanied by thier practical lesson.

anatomy
physiology
histology
biochemistry

dan subjek paling best jatuh kpd biochemist dan anat.....!!!!

kuliah mula jam 9. paling lambat habis jam 3. Cumanya hari ahad ada kelas BI. Jadi kelas habis jam 4 petang.
ya Allah mohon diberikan kekuatan fizikal dan mental.


rajinnya doktor...

lucu...tapi tak bolehla macam ni kan...

p/s:sekadar hiburan semata-mata..
.
wassalam

Comments