lama tak on9......



assalamualaikum wbt
my dear beloved blog and my bloggers friends.

ahaks lama tak on9...betullah bak kata para cendekiawan blog yang hidup makan tidur mandinya dengan blog....bila kita tinggalkan blog kita untuk masa yang lama... sure kita rindu punya..

sure i miss u a lot miss B... apa boleh buat internet kat rumah tak boleh pakai.

well, nampaknya aku ada 2 minggu lagi di rumah and of course aku belum packing apa2 lagi..

baru-baru ni aku lawat dorang kat matriks...kolej matrikulasi....dorang kawan-kawan aku..sempat lagi pergi bazar dengan sube' ngan nani....
buka puasa ramai-ramai dalam surau matrik. masa aku sampai sana baru aku tahu bahwasanya saudara Mr. Bean@kacang dengan rasminya telah keluar dari matrik...huhu




sedih pulak sahabat yang sorag lagi ni coz x tahan hidup dalam tu.
dengan tiada air lagi. woo...cant say much cause i didnt experienced myself yet kesusahannya tanpa air. masa aku datang pun cuti...air mencurah jak nampak...
kesimpulannya...pergilah matriks tanpa air tapi top matriks kat malaysia tu untuk mengalami sendiri.

ok. dengan segala hormatnya aku nak bagitahu aku dah berhenti berniaga. pelanggan tak banyak so aku duduk rumah jadi tukang masak bila pakcik2ku balik rumah.

sekarang ni aku tengah duduk cc. syukur datang awal kalau tidak tempat ni akan dipenuhi kaum ADAM. dan baunya amatlah kurang menyenangkan(macam sarang penagih scra hiperbolanya tapi sebenarnya nda pun).
dan satu lagi aku tengah menunggupanggilan dari pusat zakt untuk confirmkan perjalann ke mesir. Ya Allah permudahkanlah urusanku...... semog kalian juga mendoakan hamba Allah ini juga insyaAllah......


Comments