me: aku sahabat yang tak berguna!


glitter-graphics.com


assalamualaikum wbt...

aku benci pada aku yang tak dapat buat perkara yang aku nak buat...

dan ketahuilah aku sangat benci bila diri aku sendiri berjanji dan aku gagal tepati kerana sebab dan faktor yang bukan datang dari diri aku sendiri...

dear auni, mira, along....

sory susahkan korang datang midvalley hri tue...

dahla along tengah nak ambik exam......terasa diri nie terlampaulah bangang dan bengong di saat itu...arghhhhhhhhhhh.....

tolong maafkan sahabat kamu nie...especially auni.... sorry 4 da things i've done wrong....

insyaAllah 'lain kali' yang aku tak tahu bila dan di mana atau pun kita tak akan sempat pun jawab persoalan tu mungkin....semoga berjumpa lagi walaupun dalam lubang cacing sekalipun....tapi konpem aku x muat kat dalam tu.....

semoga kita bersahabat 4eva....



auni, along n zizi....



dzul ,hakim dan syakirin....yang ikut dorng g midvalley...







p/s: aku benci teknologi ni sebab buat orang malas nak menziarah sedara mara....dan aku juga jadi mangsa!! (alasan mama aku waktu nak jumpa auni "alah...talipon kan boleh...emel ker.."...) bak kata saudara amirul haziq sekarang ni satu tahun cahaya pown leh jd 1cm....lucu tp benar...hehe but still I HATE it...benci tak bermaksud aku x menggunakannya ya.

sesungguhnya janganlah kita munafik dalam bersahabat..

Comments