hari ni, esok, lusa, tulat, ...bla...bla...

assalamualaikum wbt...

post yg merepek-repek dah mula dah...

arghh....peritnya duk rumah setaon!!!!!!!seTAHUN ana buang masa kat rumah dowh...
ni semua gara2 mesir yang hampir aku tereja meris tadi huhu..whatever..

nak pergi tengok movie...tp ana dah takde patner dah ni...cz patner ana si Goura Cristata tu tak lama lae nak g intec kat shah alam seksyen 18...adoyaii...

dah siap buat list plak tu..Karate Kid, Toys Story3, The Killers, ntah apa tajuk movie Tom Cruz ngan Cameron Diaz tu...malas nak google....google r pakai tangan anda semua....tak pun nanti ajak dia shopping jerlah carik yang 3 in 1 punya cd tu...rm10 dpt 3 hehe...jimet dehh..

uncle gua ni plak sebok nak carik duit....tapi betullah aku jer malas nak keje selama dua bulan duk umah ni...

asyik nak menaikkan bil air, karen(rm200????:konfem pasni ummi lecture), internet lagila...masyaAllah!!!

tapi aku masih jugak duk sini blogging...memang tak makan saman tull....

err...ok..ok berhenti....sebenarnya ada lagi....aku kata berenti...ok STOP.wassalam.

p/s: pointless tahap x bley rawat...

Comments

  1. semalam si UNKNOWN yang dalam proses untuk dilupakan tu pegi miss call.. buat aku terbangun jam 12.41 tengah malam(or should i say PAGI?)...

    ReplyDelete

Post a Comment